Gwarancja i serwis

Gwarancja

Producenci których elektronarzędziami handlujemy dają możliwość rozszerzenia gwarancji na swoje produkty do 3 lat. Niezbędna do tego jest rejestracja danych Kupującego oraz numerów seryjnych narzędzi w internetowych systemach producenckich w ciągu 30 dni od daty dokumentu zakupu. Rozszerzona gwarancja powiększa ofertę serwisową do dodatkowych świadczeń opisywanych przez producentów na poniższych stronach:

Metabo - kliknij!

Festool - kliknij!

W przypadku Metabo rozszerzenie gwarancji możemy wykonać bezpłatnie w ramach usługi posprzedażowej na życzenie Klienta. Rozszerzenie gwarancji w Festoolu od 1 stycznia 2021 roku Kupujący wykonują samodzielnie.

Serwis

W przypadku usterki narzędzia lub w przypadku chęci wykonania przeglądu maszyn Użytkownicy w czasie trwania gwarancji są zobowiązani do korzystania z autoryzowanych serwisów producenckich. Zarówno w przypadku Metabo jak i firmy Festool są to serwisy zlokalizowane w siedzibach firm (odpowiednio Stargard i Sokołów pod Warszawą). Obie firmy w okresie gwarancyjnym oferują obsługę serwisową Door to Door (więcej informacji na stronach internetowych). Dla Państwa wygody wysyłką narzędzi do serwisu możemy zająć się również my - wtedy wystarczy dostarczyć sprzęt do naszej siedziby i oczekiwać informacji o możliwości odebrania naprawionego narzędzia.

Do ewentualnych działań serwisowych u obu wymienionych producentów konieczne jest zachowanie zarówno dokumentu zakupu, jak i posiadanie wydrukowanego potwierdzenia rejestracji gwarancji. Przydatne jest również zachowanie oryginalnego opakowania, które zabezpieczy narzędzie w momencie ewentualnej wysyłki do serwisu.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl